sunnuntaina, maaliskuuta 11, 2012

Maau mä oon iso katti

T: Viikonloppu meni Sohvin kanssa ! Oltiin meillä yötä perjantaina ja innostuttiin leikkimään mun koneen webbikameralla vähäsen :D (en kehtaa siitä kyllä mitään kuvia laittaa) ja sitte lauantaina mentiin Sohville istuskelee telkun ääreen.
  Tänään muuten katoin kaikennäköstä juttua/vaatetta kaapeista pois mitä vois myydä kirppiksellä. Pyysin äitiä varaamaan radiokirppikselle yhen pöydän mulle.







 uusia vaatteita on kans viimeaikoina tullu kaappiin taas lisää (samaa rataa mitä saa sieltä kirppikselle myyntiin)
ylhäällä suht huonoa kuvaa, mutta kai siitä jotain selvää saa
paita Guess
shortsit Hm
alkkarit Ginatricot
 pitsitopit Ginatricot
 bleiseri Ginatricot

Eipä tässä muuta, hyvät ja aurinkoiset sunnuntait !


6 kommenttia:

  1. Nuo Ginan pitsitopit ja paidat ovat kyllä niin kesän 2012 must have juttu! :))

    curiousnoora.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. mä tykkään niin paljon tosta valkosesta pitsitopista! :)

    VastaaPoista
  3. oii mitä pitsipaitoja, varsinkin toi toppi! täydellinen♥

    http://jennisfashion.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. ootpas nätti :) kivoja ostoksia. kaikki pitsinen on niin ihanaa! :)
    http://onmyway-ilona.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. ihania ostoksia:) tulispa jo toppi ja shortsikelit nopeesti!=)

    http://thediaryofsoulsisters.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Noora: totta totta !
    Milla: jep:)
    Jenni: näin on :)
    Ilona: kiitos paljon :) Olen itekkin tykästynyt ihan hirveesti kaikenlaisiin pitsijuttuihin
    Laura: kiitos ! ja juu niimpä !

    VastaaPoista